Wikia

Zack Martin

Zack Martin

Zack heroic

Dylan Sprouse ZAC Promo

persoonlijke informatie
relatie
Productie info
Zack Martin
Zack Martin

geslacht

man

leeftijd

momenteel 18

Geboren 23 september 1992

bijnaam

Zackster en Jongen die lijkt op Cody

familie

tweeling Broer Cody Martin

Moeder Carey Martin

vader Kurt Martin

Schoonzus Bailey Pickett (Toekomst)

Tante Martha

Voorvaderen Knuut en Olaf

ook bekend als

Quick Guy

vrienden

Marcus, Bailey, Woody, Harper, Maddie, Jessica, Janice, Bob, Barbara, Rebecca, Stacie, Esteban, Arwin, Maya

werk

student en barman in de sapjesbar op de SSTipton

acteur

Dylan Sprouse

Zack image

Zack op zijn 15de

Zack Martin is een personage van The Suite Life of Zack & Cody en The Suite Life on deck gepeeld door: Dylan Sprouse. Of Zack het nou wil of niet,hij weet zich altijd weer in de nesten te werken. Hij blinkt uit in het uithalen van kattenkwaad, maar houdt met zijn gladde praatjes de schadde beperkt. Zack is dol op meiden en niks weerhoudt hem ervan te krijgen wat hij wil. Hij is verliefd op Maddie, terwijl Agnes op hem verliefd is. Hij doet het slecht op school en wil later net zoals zijn vader worden.

LevenEdit

SchoolEdit

Op school is Zack nergens goed in behalve Handenarbeid daar is hij het lievelingetje van de leraar. Tot ergernis van Cody want Cody haalt daar maar een 4 voor.

Video GameEdit

Zack is heel goed in videogame. Hij verslaat Cody altijd. Zack is samen met Meneer Moseby verslaafd aan het spel Medieval Quest.

VrouwenEdit

Zack houdt van alle vrouwen maar vooral van Maddie. Zack probeert Maddie altijd te versieren vaak als hij naar Meddie te loop zegt hij Hallo lekker ding..

GeldEdit

Zack is een grote gel verkwister heeft geld uit als of het niks is maar hij pakt ook geld af van Cody. Maar is het om wiskunde gaat met geld dan is Zack daar super goed in want er staan $ tekens in.